  • Data: 2016-07-25 09:19:15
    Temat: Re: akopalipsa
    Od: robot <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-20 o 22:07, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Najgłupszym moim wyczynem było robienie nadtlenku eteru. Wylewało się go do
    pisuarów, eksplozja następowała przy pierwszych kroplach oddawanego moczu.
    > Nadtlenek acetonu pakowałem do stalowych gilz, nie mam pojęcia, po czym one były.
    Huk był na pół miasta.
    > Acetylenek srebra wsypywało się do popielniczek w knajpie. Potem siadało się parę
    stolików dalej. Przy kiepowaniu rozwalało pety na całą knajpę.
    > Trójjodek azotu wyrzucało się na ulicy. Gdy ktoś wdepnął, odruchowo zabierał nogi z
    miejsca eksplozji...
    > Z Ligi Obrony Kraju wyrzucono mnie za zbombardowanie publiczności w czasie pokazu.
    Zrobiliśmy model bombowca, bomby wypełniłem acetylenkiem srebra, wyzwalało się je
    dodatkowym kanałem zdalnego sterowania, oczywiście nielegalnym. Ktoś wszedł na
    częstotliwość.

    Iście rycerskie i barwne portfolio.
    Pozostaje pogratulować przebiegu edukacji.
    Ja doszedłem do prób wytworzenia nitrogliceryny.
    Coś tam nawet wyszło [dwunitrogliceryna zamiast trój? - któż to wie].