  • Data: 2016-07-25 14:46:50
    Temat: Re: akopalipsa
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS pisze:

    > To chyba sobie kiedyś to spróbuję, zaczynając od małych ilości, aby
    > ograniczyć szkody w razie obsuwy.
    > Także zorientować się, jak to w razie czego ugasić, może jestem psotnik,
    > ale nie idiota bezmyślny, który nie zdaje sobie sprawy z tego, co robi.
    > Jak już będzie wypróbowane i obcykane, jak to zrobić w miarę bezpiecznie,
    > to pomyślę nad jakąś porządną psotą.

    Taka mieszanka sama w sobie nie jest bardzo niebezpieczna, poza tym, że pali
    się dobrze. Do bycia prochem czarnym (właściwie białym, bo cukier jest tutaj
    p.o. węgla) brakuje jeszcze siarki. A z sirką na mokro tak łatwo już nie
    jest, bo w wodzie się nie rozpuszcza. W każdym razie na lont taka mieszanka
    nadaje się dobrze.

    > PS. Palilem kiedyś zapałki sztormowe i wiem, że to nie w kij dmuchał...

    Nawet jak dmuchać w ten kij, to nie zgaśnie.

    --
    Jarek