    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: ajfon 5
    Date: Thu, 28 Aug 2014 20:19:02 -0500

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    news:ltmtdl$od2$1@node2.news.atman.pl...

    > Nie przypomina sprzeczki czy kłótni, przypomina dyskusję, a może
    > nie do końca rozumiesz czym jest dyskusja i grupy dyskusyjne.

    Radku - przypomina nieprzyjemną pyskówkę i przekomarzanie się.
    I nie kłóć się ze mną co MI coś przypomina bo ja i tylko ja wiem
    co mi to przypomina. Jeśli Ty masz takie standardy "normalnej
    dyskusji" polegającej na niekończących się dygresjach i przypier***
    się do najdrobniejszych nieścisłości aby "zapunktować" przeciwnika
    o byle co, byle tylko nie zrozumieć że omawiany problem
    przestał być poważnym problemem to tylko mogę współczuć.

    > Ja nie napisałem gratisowych, ja wspomniałem o aplikacjach
    > innych firm, założenie że są gratisowe to twój pomysł.

    Cytuje Twoje słowa:
    "To czego nie rozumiesz. Te inne aplikacje są użyteczne i
    potrzebne, często bardziej niż te "gratisowo" dodane do
    pakietu."

    > Tak ten wątek nazwałem bo był twoją prowokacją.

    Więc sam widzisz, że to Ty zacząłeś mówić o prowokacjach, nie ja.

    > W artykule było o oprogramowaniu wymienionych firm. I ja o tym
    > dyskutuje.

    Cytuję artykuł:
    "Niestety, inne aplikacje nie są już tak uprzejme. W tym te od dużych firm,
    takie jak Facebook Messenger, Gmail czy Google+. "

    > Czyli dalej nie wiesz czym jest wirus.
    > A nie podoba mi się że ktoś nazywa linka wirusem, bo jest to
    > nieprawda.

    Używam określenia "wirus" w bardziej szerokim znaczeniu, również
    jako "malware" - czyli dowolny program, skrypt, e-mail czy nawet
    właśnie link który ma za zadanie za Twoimi plecami, bez Twojej
    wiedzy ani zgody zrobić Ci kuku. Nie czepiajmy się słówek, proszę,
    bo nie będzie to dyskusja tylko bezproduktywne bicie piany.
    A na to ja nie mam czasu, więc znajdź sobie do tego kogoś innego.