  • Data: 2014-08-29 22:42:21
    Temat: Re: ajfon 5
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Wygodniej jest olać temat główny i zaciemniać dyskusję
    > takimi pomyłkami których sporo w tej dyskusji robisz.

    Przyczepiasz sie do mnie o uzycie slowa gratisowe po tym jak sam go uzyles
    i potem jeszcze mi zarzucasz zaciemnianie tematu...
    Po co wiec sam komentowales "gratisowosc"?

    > Skoro w jednym poście udowodniasz kilka razy że nie rozumiesz
    > co czytasz to nie spodziewaj się innego tonu.

    Na tym polega nieporozumienie.
    I nie mysl ze to zawsze druga strona winna jak sie z kims nie mozesz
    dogadac.

    > To może ich nie stwarzaj.

    Wciskasz mi ze cos powiedzialem gdy nie powiedzialem s gdy probuje
    prostowac ze nic takiego nie mowilem to zarzucasz mi ze sie wycofuje.

    Tracisz moj czas.

    > Używałem zwrotu aplikacje wymienionych firm.

    Nie o tym mowa. Napisales ze ktos Ci opisywal ze mozna link spotkac na
    stronie fejsbukowej a ze ja licze na to ze sie spotkam z linkiem tylko w
    czacie. Ja Ci na to odpisalem ze ja na nic nie licze, ze tylko komentuje
    podlinkowany artykul, w ktorym wyraznie byl wymieniony tylko Facebook
    Messenger a nie sam Facebook.

    Strasznie sie zacietrzewiasz, za wszelka cene strasz sie mnie "przylapac"
    ze cos powiedzialem nawet jak nie powiedzialem nic co wydaje ci sie ze
    powiedzialem. Robisz skroty myslowe, niepoprawne. Ten styl rozmowy prowadzi
    wylacznie do pyskowki ktowa wlasnie ma miejsce.

    > Czyli potwierdzasz że problem istnieje też w oprogramowaniu
    > firmy Aplle.

    Czyli potwierdzam ze w programach takich ktore uzywa sie w zaufanym gronie
    toleruje sie mniejszy poziom zabezpieczen niz w przegladarce internetowej
    np Safari.

    > A to już pisałeś że ty nie i ciebie nie dotyczy.
    > A że dotyczy innych to ty udajesz że nie ma to znaczenia.
    > A dla tych których dotyczy na pewno będzie miało.

    Pytalem Cie czy znasz kogos kto prowadzi rozmowy FaceTime z nieznajomymi.
    Odpowiedziales na moje pytanie?
    Jesli nie znasz nikogo takiego to nie znasz nikogo dla kogo jest to
    FaceTime zagrozeniem.

    > Zmienia i to sporo.
    > Wirus jest programem a link jest odnośnikiem.

    Pytanie nie brzmialo czym sie rozni wirus od linka...
    Pytanie brzmialo co zmienia w naszej dyskusji nazwanie linka malwarowego
    wirusem.