  • Data: 2014-08-28 11:40:09
    Temat: Re: ajfon 5
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-08-27 21:41, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Wycinam wszystko i zapytam - czemu kazda Twoja kolejna odpowiedz coraz
    > bardziej przypomina jakas sprzeczke, kłótnie?

    Nie przypomina sprzeczki czy kłótni, przypomina dyskusję, a może nie
    do końca rozumiesz czym jest dyskusja i grupy dyskusyjne.

    > Dlaczego mi zarzucasz ze stawiam akcent na gratisowosci aplikacji skoro to
    > ty o nich tak napisales?

    Ja nie napisałem gratisowych, ja wspomniałem o aplikacjach
    innych firm, założenie że są gratisowe to twój pomysł.

    > Dlaczego zarzucasz mi ze ja wspominam cos o prowokacji skoro to ty tu
    > wspomniales watek o 64-bitowym CPU i nazwales go prowokacja?

    Tak ten wątek nazwałem bo był twoją prowokacją.

    > Co do fb/messengera. Przeczytaj uwaznie artykul bo to o nim dyskutujemy i
    > tam bylo o messengerze.

    W artykule było o oprogramowaniu wymienionych firm. I ja o tym
    dyskutuje.

    > Jak ci nie pasuje ze nazywam to wirusem to powiedz mi co ci sie konkretnie
    > nie podoba i dlaczego a nie odsylaj mnie do ksiazek bo ja nie wczoraj na
    > swiat przyszedlem i wiem co to wirus i jak rozne formy moze przyjmowac.

    Czyli dalej nie wiesz czym jest wirus.
    A nie podoba mi się że ktoś nazywa linka wirusem, bo jest to
    nieprawda.

    > Nie chce mi sie tu prostowac Twoich nieporozumien, zwlaszcza w takim tonie
    > pyskowki.

    To może wyprostujesz własne ? Zacznij od stwierdzenia że wirus
    to program a nie link. Czekam.