  • Data: 2014-08-31 17:30:29
    Temat: Re: ajfon 5
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-08-31 03:26, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Sam widzisz teraz... Miałem dobre przeczucie że to zmierza do pyskówki.
    > Za chwilę posypałyby się obelgi.

    Jakbyś dalej łgał to pewnie tak.

    > I dlatego nie chciało mi się kontynuować i nieustannie prostować.

    A najpierw kłamać żeby było co prostować dziwnym trafem jakoś
    ci się chce.

    > I ja Tobie.

    Ty, mnie, na grupie.

    > Masz rację.

    To może przestań go marnować.

    > Zagrożenie występuje w Twojej bujnej wyobraźni i na dodatek
    > jest ściśle akademickie...

    Ale kłamczuchu to nie ja napisałem ten artykuł o zagrożeniach
    co oznacza że nie występują tylko w mojej bujnej wyobraźni.
    Akademickie tez nie są, co oczywiście nie przeszkadza ci kłamać
    że są.

    > Mówię że NIE brzmiało. Teraz już wiem że nie możemy się dogadać.

    Może dlatego że na grupie to bardziej piszesz niż mówisz.

    > Ale co z tego? Nic! Wirus, link malware - efekt ten sam: komputer
    > lub telefon nie robi tego co chcesz tylko robi to co autor wirusa.

    Co nie zmienia że robi to albo z powodu wirusa albo w z powodu
    linka i kłamstwem jest pisanie że powód jest ten sam.