  • Data: 2014-08-29 21:01:55
    Temat: Re: ajfon 5
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-08-29 20:02, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Nie, nie uwazam tak i nigdzie tak nie twierdzilem.
    > Nie zrozumiales po prostu i musialbym znowu prostowac nieporozumienie - o
    > tym wlasnie mowie...

    Wygodniej jest olać temat główny i zaciemniać dyskusję
    takimi pomyłkami których sporo w tej dyskusji robisz.

    > I to jest przyklad na ton z pyskowki.

    Skoro w jednym poście udowodniasz kilka razy że nie rozumiesz
    co czytasz to nie spodziewaj się innego tonu.

    > Nie, nie chce sie z tego wycofac. Znowu musialbym prostowac kolejne
    > nieporozumienie.

    To może ich nie stwarzaj.

    > Napisales ze nie chodzilo o Facebook Messenger tylko o applikacje Facebook.

    Używałem zwrotu aplikacje wymienionych firm.

    > Wcale mnie to nie dziwi - FaceTime pracuje w kregu osob zaufania. Caly czas
    > o tym mowie.

    Czyli potwierdzasz że problem istnieje też w oprogramowaniu
    firmy Aplle.

    > Znasz jakich uzytkownikow iPhone ktorzy prowadza rozmowy FaceTime z
    > nieznajomymi?
    > Ja takich rozmow nue prowadze.

    A to już pisałeś że ty nie i ciebie nie dotyczy.
    A że dotyczy innych to ty udajesz że nie ma to znaczenia.
    A dla tych których dotyczy na pewno będzie miało.

    > Czy zmienia cokolwiek w dyskusji nazwanie tego linka wirusem lub malware?
    > Nie... Po prostu przypieprzasz sie do nieistotnych szczegolow.

    Zmienia i to sporo.
    Wirus jest programem a link jest odnośnikiem.