    Date: Mon, 15 Apr 2013 13:12:29 +0200
    From: hisjusz <h...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: a moze elektryczny

    > I sieć moteli co 100km, żeby było gdzie nocować czekając na
    > naładowanie akumulatorów?
    >
    > [...]

    http://www.chip.pl/news/wydarzenia/nauka-i-technika/
    2013/03/baterie-z-grafenu-laduja-sie-w-5-sekund
    nie wspominając o ogniwach fotowoltaicznych

    i to żaden StarTrek. Ale co tu bić piane. Ty mnie powiedz "saddam husajn
    chemical weapon" http://www.youtube.com/watch?v=gMStCHtUNeY gdzie
    podziała się broń chemiczna u Sadama która była głównym pretekstem
    wejścia do Iraku.

    Akumulatory są drogie przez licencje i politykę tak jak procesory ile
    wart jest piasek?! Kiedy będziesz posiadał technologię i nie
    podporządkujesz się polityce to wydarzy Ci się wypadek samochodem, pod
    prysznicem albo jak Panu w filmie żarówkowym zginiesz w zdarzeniu
    losowym na pokładzie swojego samolotu. To żaden spisek;] Czyste fakty.

    K.