  • Data: 2013-04-15 13:41:10
    Temat: Re: a moze elektryczny
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello hisjusz,

    > http://www.chip.pl/news/wydarzenia/nauka-i-technika/
    2013/03/baterie-z-grafenu-laduja-sie-w-5-sekund

    Jasne. Pokaż mi sklep, który to sprzedaje i cenę. Poza tym - już ten
    temat rozważaliśmy jakiś czas temu - dla samochodu osobowego
    potrzebujemy zapasu energii rzędu 100kWh. Żeby to naładować w 5 sekund,
    potrzebujesz mocy 72MW. Nawet ładowanie w 15 minut wymaga 400kW.

    > nie wspominając o ogniwach fotowoltaicznych

    Że co? Podaj powierzchnię ogniw dostarczających mocy 10kW przy
    pochmurnej pogodzie.

    > i to żaden StarTrek. Ale co tu bić piane. Ty mnie powiedz "saddam husajn
    > chemical weapon" http://www.youtube.com/watch?v=gMStCHtUNeY gdzie
    > podziała się broń chemiczna u Sadama która była głównym pretekstem
    > wejścia do Iraku.

    A po co ten idiotyczny wtręt?

    > Akumulatory są drogie przez licencje i politykę tak jak procesory ile
    > wart jest piasek?!

    A już tego idiotyzmu nie zdzierżę. Dla ciebie procesor to piasek?
    Całkiem oczadziałes.

    Bełkotem nadrabiasz niewiedzę.

    --
    Best regards,