    From: "Szymon Machel" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zniżki OC - pierwsze auto
    Date: Fri, 10 Aug 2012 22:35:08 +0200

    Witam
    Ostania moja rozmowa w PTU. Parę dni temu.
    Za Octavię 1.9tdi :) zapłaciłem 630 zł OC.
    Pytam, a jakby córa (18 lat) zakupiła jakiś samochodzik
    do 1.4 pojemności (oczywiście po zdaniu na PJ) to ile by musiała
    zapłacić OC? Po długich obliczeniach, wykluczeniach, założeniach
    dowiedziałem się, że jakieś 3500zł!
    W zasadzie nie mogę pozwolić jej jeździć swoim bo w razie czego
    ubezpieczyciel nie wypłaci.
    To qrna jak zakupi sobie coś za np. 4tys. to drugie tyle za ubezpieczenie?
    Jakieś rozeznanie w innych ubezpieczycielach trzeba zrobić.

    Szymon