  • Data: 2012-08-13 10:37:26
    Temat: Re: Zniżki OC - pierwsze auto
    Od: karbar <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12.08.2012 20:40, dominik wrote:

    > Jaki masz na to przepis? OC jest jasne i to Ty masz polisę, a w razie
    > czego to Ty tracisz zniżki i masz zabrudzoną historię, ubezpieczyciel
    > natomiast właśnie z Twojej składki to finansuje. Chyba że mówisz o AC,
    > które jest już zupełnie innym typem umowy?

    Mówię o OC. Odszkodowanie wypłaci, bo jest ważna polisa. Bez znaczenia
    kto siedzi za kółkiem. A co do wystąpienia ubezpieczyciela o dopłatę
    różnicy to dokładnie nie wiem - to chyba już w umowie z ubezpieczycielem
    jest. Napisałem, co mi przekazali konsultanci. Ostatecznie nie badałem
    tematu, bo w tej chwili sam jeżdżę swoim autem, więc temat chwilowo mnie
    nie dotyczy.

    pozdrawiam
    karbar