  • Data: 2012-08-12 12:02:11
    Temat: Re: Zniżki OC - pierwsze auto
    Od: karbar <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10.08.2012 22:35, Szymon Machel wrote:

    > Pytam, a jakby córa (18 lat) zakupiła jakiś samochodzik
    > do 1.4 pojemności (oczywiście po zdaniu na PJ) to ile by musiała
    > zapłacić OC? Po długich obliczeniach, wykluczeniach, założeniach
    > dowiedziałem się, że jakieś 3500zł!

    Zainteresuj się dla córki ubezpieczycielem You Can Drive (w ramach
    Hestii). Mają dobre ceny dla młodych. Niestety płacić trzeba od razu za
    rok z góry. W tym roku dla mnie byli najtańsi.

    > W zasadzie nie mogę pozwolić jej jeździć swoim bo w razie czego
    > ubezpieczyciel nie wypłaci.

    Wypłaci, wypłaci, tylko trzeba będzie dopłacić różnicę _w składce_
    między zapłaconą, a tą, którą miałbyś zapłacić, gdyby młodego człowieka
    zgłosić jako drugiego kierowce. Dopytywałem się o to konsultantów w
    kilku ubezpieczalniach, bo nie wiedziałem, czy zgłaszać brata, który być
    może dopiero zrobi prawko w tym roku.

    pozdrawiam
    karbar