    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Znalazlem rozwiazanie kreconych licznikow.
    Date: Sun, 2 Jan 2011 15:14:21 -0600

    "MarcinJM" <m...@i...pl> wrote in message
    news:ifpnk3$6v6$1@news.onet.pl...

    > Nie bardzo rozumiem.
    > Nie znam sie na nieruchomosciach, wiec kupujac pragnalbym, aby towarzyszyl
    > mi fachowiec w danej dziedzinie.
    > Dlaczego wiekszosc Polakow uzurpuje sobie prawo do bycia fachowcem
    > w ocenie samochodow? Bo maja miernik lakieru? Bo uslyszeli, ze trzeba
    > sprawdzic gumy na pedalach? Bo auto jest ladne, swiezo lakierowane?
    > Wybacz.
    > Kupujac bierzesz fachowca, placisz mu i tyle. oczywiscie nie ma sie
    > gwarancji 100% udanego zakupu. Niemniej ryzyko wtopy zmniejsza sie
    > ogromnie.

    Albo jesteś bardzo naiwny albo celowo ludzi w błąd wprowadzasz.

    Fachowiec to wróżka? Ma kryształową kulę? A może rozbierze silnik
    i pomierzy krzywizny wału korbowego i sprawdzi panewki, zawory?
    Nie!
    Fachowiec będzie dobry w skasowaniu kasy i zwrócenie uwagi na
    dosyć oczywiste rzeczy widoczne z zewnątrz. Ponieważ nie kupuje
    dla siebie i nie ma żadnej odpowiedzialności za swoją "diagnozę"
    to nie będzie miał żadnej motywacji aby się specjalnie wysilić...

    Taka kasa zapłacona mechanikowi za "przegląd" to bardziej jakieś
    uspokojenie własnego sumienia niż rzeczywiste sprawdzenie auta.