-
X-Received: by 2002:a81:4c16:: with SMTP id z22-v6mr290830ywa.2.1537300106974; Tue,
18 Sep 2018 12:48:26 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a81:4c16:: with SMTP id z22-v6mr290830ywa.2.1537300106974; Tue,
18 Sep 2018 12:48:26 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!z10-v6n
o2422157qtb.0!news-out.google.com!k67-v6ni826qte.1!nntp.google.com!z10-v6no2422
154qtb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 18 Sep 2018 12:48:26 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <pnrjgi$3n1ts$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
References: <1...@m...org>
<e...@g...com>
<j...@m...org> <pmmoj8$rei$1@dont-email.me>
<1i09fuzmc5bra$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
<1fpv1hutkp4bk.18uk71osuogpx$.dlg@40tude.net>
<pmuhi7$bdu$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<5b98b673$0$692$65785112@news.neostrada.pl> <169uwr6so2b4y$.dlg@myjk.org>
<5b9971fc$0$588$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
<5b9cae0d$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
<pnrjgi$3n1ts$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <8...@g...com>
Subject: Re: Złe DPFy znowu
From: s...@g...com
Injection-Date: Tue, 18 Sep 2018 19:48:27 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 50
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639981
[ ukryj nagłówki ]W dniu wtorek, 18 września 2018 14:26:10 UTC-5 użytkownik mk4 napisał:
> Nie kumam tej ociężałości umysłowej części piszących. No tłumaczy się,
> że to nie DPF się psuje sam z siebie tylko jest nazwijmy to uszkadzany
> przez zepsuty silnik. No i można go w pewnym zakresie uznać za indykator
> stanu silnika i osprzętu. Masz problem z silnikiem to bardzo często
> pierwszym obserwowalnym i zgłaszanym przez auto skutkiem tego problemu
> jest kontrolka DPF-a, który się po prostu zapycha współpracując z
> niesprawnym silnikiem.
>
Wiekszosc przypadkow awarii dpf-a jakie mialem osobiscie nieprzyjemnosc widziec to
awaria czujnika.
Nie smrodzaco kopcacy silnik tylko czujnik ktory zle pokazywal stan dpf.
I albo powodowalo to zapchanie sie dpf i unieruchomienie auta abo wyzsze spalanie.
Po wymianie dpf zapchanego albo czujnika calosc dzialala spowrotem dobrze. I nie,
silnik nie byl starym kopcacym rzechem.
Tak ze wiesz, moj dowod anegdotyczny przeczy Twojemu dowodowi anegdotycznemu.
DPF jako technologia byl niedorobiony. Moze dzis nie jest. Ale byl. I tak jak dzis
nie gadamy o problemach z katalizatorami kiedys moze nie bedziemy dyskutowac o dpf bo
po prostu bedzie dzialac.
Ale widac jeszcze na to jest czas.
> Użytkuję auto z DPF-em, które ma już prawie 10 lat i 300kkm (tyle, że to
> przebieg realny) i problemów z DPF-em jak dotąd nie było. Mam to uznać
> za cud? Właśnie nie. To jest typowa normalna sytuacja, kiedy silnik i
> osprzęt pozostaje sprawny.
>
Fascynuje mnie polaryzacja wypowiedzi. A to awaira niemozliwa,a to cud.
Prawda jest jak zwykle po srodku bo wytwarzane masowo sprzety psuja sie w duzej
ilosci ale i w ogromnej ilosci dzialaja.
Co mnie zmienia faktu ze awaria dpf, tak jak pompy paliwa, wtryskow, dwumasy jest
kosztowna i czasem mechanik nie ogarnia i wpuszcza klienta w koszty.
I te koszty powoduja niechec do danej technologii.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.09.18 23:59 Budzik
- 18.09.18 23:59 Budzik
- 18.09.18 23:59 Budzik
- 19.09.18 08:52 Myjk
- 19.09.18 08:53 Myjk
- 19.09.18 08:56 Kris
- 19.09.18 09:35 Myjk
- 19.09.18 15:57 s...@g...com
- 19.09.18 17:28 j...@i...pl
- 19.09.18 17:32 Myjk
- 19.09.18 17:46 Myjk
- 19.09.18 19:59 Budzik
- 19.09.18 19:59 Budzik
- 19.09.18 19:59 Budzik
- 19.09.18 21:47 j...@i...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
- Kultura zapie....ania
- Gdańsk się skończył dla mnie.
- Elektryki z południa lecą do ciepłych krajów :)
- Re: Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Pytanie do Użytkownika
- 2024-09-22 Klej "samopoziomujący"
- 2024-09-22 Kocioł CO po raz kolejny
- 2024-09-22 Nikon D5500 i wyzwalanie migawki
- 2024-09-22 jak zmierzyć średnicę tarczy?
- 2024-09-22 kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- 2024-09-21 nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- 2024-09-20 Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- 2024-09-20 Ujemny wzrost elektryków
- 2024-09-15 Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- 2024-09-22 Emanuel kiedyś szukał gotowca do chłodzenia leków
- 2024-09-21 Sprzęty z Lidl-a
- 2024-09-19 idzie nowe
- 2024-09-20 Access point na zewnątrz
- 2024-09-22 Uszczelnienie dachu - płyta żelbet