  • Data: 2013-06-20 14:52:03
    Temat: Re: Zestaw edukacyjny dla początkującego gamonia
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości
    >Sprawa jest dość nietypowa, jest sobie osobnik kumaty i dobry
    >teoretyk, który nawet doktorat ma zrobiony. Problemem jest to że jest
    >kompletną dupą jeśli chodzi o praktykę, i to tak od samego początku
    >(ojciec go nie uczył jak się obsługuje śrubokręt i młotek, nigdy nie
    >zepsuł radia ani zegarka, roweru nie naprawiał itp.). Pomyślałem że
    >polecę mu jakiś zestaw "mały elektronik", tylko nie bardzo wiem co
    >warto. A może coś innego? Chłop szybko łapie, ale czasem ma takie
    >braki w podstawach że siadam i płaczę.

    Gdzies tam na uczelni nie maja zachomikowanych zestawow, ze
    sprezynkami itp ?

    Moze mu raczej kupic pare plytek uniwersalnych, garsc tranzystorow,
    szpulke lutu olowiowego, szpule kynaru,
    zestaw edukacyjny FPGA i troche lektury ... nowoczesne zabawki,
    radiolelektroniki z lat 80, elektronike praktyczna z lat 00 ..

    L.