  • Data: 2013-06-20 17:03:55
    Temat: Re: Zestaw edukacyjny dla początkującego gamonia
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Cze, 15:09, "Anerys" <s...@s...pl> wrote:
    > ...to już się trochę boję... nic nie zepsuć? Wcale nie drwię...

    No właśnie, chyba za mało szczegółowo ująłem problem...

    Wyobraźcie sobie gościa, który potrafi policzyć i zasymulować rozruch,
    synchronizację i awarie w elektrowni wiatrowej oraz wpływ tego na
    okoliczną sieć, a nie ogarnia do końca idei połączenia zasilacza DC,
    akumulatora, amperomierza i woltomierza. Kogoś, kto wgra firmware w
    sterownik PLC, zmieni logikę, wysteruje wyjście cyfrowe i analogowe,
    a czasami nie czai różnicy pomiędzy 0 omów a nieskończonością.
    Ogarnie zabezpieczenie transformatora blokowego, a nie rozróżni
    tranzystora od tyrystora, nie mówiąc o podpięciu doń zasilania i
    odbioru. I tak dalej... Wiem że trudno w to uwierzyć, ale taki jest
    fakt :>
    Zatem wydaje mi się, że potrzebuję czegoś na poziomie "0", zarówno
    elektrycznym jak i elektronicznym. Czyli żadne programowanie,
    lutowanie i cudowanie, a raczej podpięcie diodki i bateryjki,
    połączenie cewki z kondziorem i takie tam...

    L.