eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawieszenie - zmiana wysokościRe: Zawieszenie - zmiana wysokości
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.task.gda.pl!not-for
    -mail
    From: Adam Krawczyk <a...@a...secretkey.eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Date: Tue, 15 Feb 2011 22:53:52 +0100
    Organization: home
    Lines: 35
    Message-ID: <1...@s...eu>
    References: <4d5a8036$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    <ije3f1$4mf$1@z-news.wcss.wroc.pl> <ijef7a$nd8$1@news.onet.pl>
    <4d5ac6d6$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>
    <1lt5zix63xmga$.dlg@secretkey.eu>
    <4d5acac7$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
    <g...@s...eu>
    <4d5acdff$0$2447$65785112@news.neostrada.pl> <ijeqif$6ig$1@news.onet.pl>
    Reply-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Host: 095160029141.unknown.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1297806827 11206 95.160.29.141 (15 Feb 2011 21:53:47 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Feb 2011 21:53:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Antivirus: avast! (VPS 110215-1, 2011-02-15), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2350349
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 15 Feb 2011 22:18:06 +0100, użytkowmik "Michał \"HoMMeR\" Paszek"
    napisał(a):
    > Tobie zależy na
    > dynamicznej regulacji prześwitu,

    Dynamicznej, dwa razy do roku?

    > czego de facto nie da się zrealizować w
    > zawieszeniu hydropneumatycznym, bo te ma tylko jedną pozycję do jazdy.
    > Tak, wiem o trzeciej pozycji między szosa, a górny serwis, ale to jest
    > pozycja, co do której producent założył sankcje na maksymalną prędkość z
    > jaką można się na niej poruszać i jest to 60km/h

    Jadąc 40km/h możesz zmienić położenie dzwigni regulacji prześwitu w
    położenie teren czy wysiadasz, wymieniasz kolumny itp? Czyli da się
    dynamicznie? Dynamiczniej już chyba nie można, chyba że się mylę. Mało tego
    zawieszenie samo dostosowuje się do obciążenia i reguluje prześwit właśnie
    dynamicznie - wysiadasz teściową ;), auto na sekundę się podnosi a potem
    opada do właściwej wysokości.
    Mało tego można tak wyregulować zawieszenie (regulacja tzw. zera
    hydraulicznego) by w pozycji "szosa" było n.p. trzy centymetry wyżej (albo
    niżej) niż przewidział producent dla tego modelu, ale wymaga to regulacji z
    kanału - a wystarczy do tego w zasadzie jeden klucz, bez kupowania sprężyn,
    amortyzatorów, cudownych tulejek itp. i ew. przekładania tego jak opon co
    sezon.

    Cavallino chodziło (o ile potrafię czytać) o pokonanie krawężnika i/lub
    mocno zaśnieżonej drogi z głębokimi koleinami gdzie raczej nikt więcej jak
    60 nie będzie jechał.

    --
    Pozdrawiam
    Adam Krawczyk - Ruda Śląska
    Citroen Xantia '93 1.9i (DKZ) + ECU (LFZ) Vizeks Compilation
    Toyota Corolla '96 1,3 XLI (4E-FE)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: