-
Data: 2011-02-15 22:28:26
Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2011-02-15 21:20, venioo pisze:
>> Ale to też nie rozwiąże problemu. Hydropneumatyczne zawieszenie nie jest
>> regulowane. Ani w Xantii, ani w C5, a tym bardziej w C-funf - tu jest
>> klasyczne zawieszenie na amortyzatorach i sprężynach.
> HoMMeR, Ty takie rzeczy pleciesz?
Znajdź różnicę pomiędzy regulowane zawieszenie, a regulowany prześwit.
Tak, wciąż twierdzę, że hydropneumatyk nie jest zawieszeniem
regulowanym. Zawieszenie regulowane polega na możliwości jazdy bez
sankcji w różnych konfiguracjach (szosa/teren, twardo/miękko, szybko
prosto/wolno w zakręcie.
Tak, wiem o istnieniu HA i Activa. Te można nazwać zawieszeniem
regulowanym, ale samego hydropneumatyka, nie.
> Az zdziwiony jestem. Przeciez C5 to
> glownie hydropneumatyk, sprezynowy McPherson jest w opcji na specjalne
> zyczenie kupujacego.
Byłem i wciąż jestem przekonany, choć nie studiuje na codzień cenników
Citroena, że od C Funf to hydro jest opcją i to słono płatną.
> W dodatku hydropneumatyczne zawieszenie (BX,
> Xantia, C5) ma 4 polozenia - 1.dolny serwis (czyli gleba - Xantia sedan
> moze powoli sie poruszac, w kombi instrukcja obsl. tego zabrania)
Nigdy w dolnym serwisie nie można się poruszać. Ta pozycja służy do
spuszczenia ciśnienia z układu zawieszenia.
Tak, jak Adam zauważył - Xantia to albo Berline (liftback), albo kombi
(Break), ale to już niuans nie wnoszący wiele do dyskusji.
> 2.normalna 3.wyzej - predkosc do 50km/h
Owszem. Do 60km/h. Ale to nie jest normalna pozycja, w której możesz
jeździć, a jedynie umożliwienie zwiększenia prześwitu w celu pokonania
przeszkody.
4.gorny serwis - do
> serwisowania,
Tylko i wyłącznie. Jazda na tej pozycji jest zabroniona.
--
Michał "HoMMeR" Paszek
hydrokomfort by Citroen Xantia
Następne wpisy z tego wątku
- 15.02.11 22:53 Adam Krawczyk
- 15.02.11 22:58 venioo
- 15.02.11 23:04 Michał \"HoMMeR\" Paszek
- 15.02.11 23:08 Michał \"HoMMeR\" Paszek
- 15.02.11 23:16 Adam Krawczyk
- 15.02.11 23:25 Tomasz Pyra
- 15.02.11 23:30 Jacek
- 15.02.11 23:51 Waldek Godel
- 16.02.11 00:19 Cavallino
- 16.02.11 00:21 Cavallino
- 16.02.11 00:27 Cavallino
- 16.02.11 00:28 Cavallino
- 16.02.11 00:40 Tomasz Pyra
- 16.02.11 00:47 Cavallino
- 16.02.11 00:51 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- 2025-02-25 rozliczenia policji
- 2025-02-25 Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=