-
Data: 2011-02-15 22:28:26
Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2011-02-15 21:20, venioo pisze:
>> Ale to też nie rozwiąże problemu. Hydropneumatyczne zawieszenie nie jest
>> regulowane. Ani w Xantii, ani w C5, a tym bardziej w C-funf - tu jest
>> klasyczne zawieszenie na amortyzatorach i sprężynach.
> HoMMeR, Ty takie rzeczy pleciesz?
Znajdź różnicę pomiędzy regulowane zawieszenie, a regulowany prześwit.
Tak, wciąż twierdzę, że hydropneumatyk nie jest zawieszeniem
regulowanym. Zawieszenie regulowane polega na możliwości jazdy bez
sankcji w różnych konfiguracjach (szosa/teren, twardo/miękko, szybko
prosto/wolno w zakręcie.
Tak, wiem o istnieniu HA i Activa. Te można nazwać zawieszeniem
regulowanym, ale samego hydropneumatyka, nie.
> Az zdziwiony jestem. Przeciez C5 to
> glownie hydropneumatyk, sprezynowy McPherson jest w opcji na specjalne
> zyczenie kupujacego.
Byłem i wciąż jestem przekonany, choć nie studiuje na codzień cenników
Citroena, że od C Funf to hydro jest opcją i to słono płatną.
> W dodatku hydropneumatyczne zawieszenie (BX,
> Xantia, C5) ma 4 polozenia - 1.dolny serwis (czyli gleba - Xantia sedan
> moze powoli sie poruszac, w kombi instrukcja obsl. tego zabrania)
Nigdy w dolnym serwisie nie można się poruszać. Ta pozycja służy do
spuszczenia ciśnienia z układu zawieszenia.
Tak, jak Adam zauważył - Xantia to albo Berline (liftback), albo kombi
(Break), ale to już niuans nie wnoszący wiele do dyskusji.
> 2.normalna 3.wyzej - predkosc do 50km/h
Owszem. Do 60km/h. Ale to nie jest normalna pozycja, w której możesz
jeździć, a jedynie umożliwienie zwiększenia prześwitu w celu pokonania
przeszkody.
4.gorny serwis - do
> serwisowania,
Tylko i wyłącznie. Jazda na tej pozycji jest zabroniona.
--
Michał "HoMMeR" Paszek
hydrokomfort by Citroen Xantia
Następne wpisy z tego wątku
- 15.02.11 22:53 Adam Krawczyk
- 15.02.11 22:58 venioo
- 15.02.11 23:04 Michał \"HoMMeR\" Paszek
- 15.02.11 23:08 Michał \"HoMMeR\" Paszek
- 15.02.11 23:16 Adam Krawczyk
- 15.02.11 23:25 Tomasz Pyra
- 15.02.11 23:30 Jacek
- 15.02.11 23:51 Waldek Godel
- 16.02.11 00:19 Cavallino
- 16.02.11 00:21 Cavallino
- 16.02.11 00:27 Cavallino
- 16.02.11 00:28 Cavallino
- 16.02.11 00:40 Tomasz Pyra
- 16.02.11 00:47 Cavallino
- 16.02.11 00:51 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
Najnowsze wątki
- 2025-01-06 Jeździ, skręca, hamuje
- 2025-01-06 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-06 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Zielona GĂłra => Konsultant WdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- 2025-01-06 Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- 2025-01-06 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-06 Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- 2025-01-06 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-06 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-06 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-06 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-06 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-06 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-06 śnieg