eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawieszenie - zmiana wysokościRe: Zawieszenie - zmiana wysokości
  • Data: 2011-02-15 22:58:37
    Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Od: venioo <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-02-15 22:28, "Michał \"HoMMeR\" Paszek" pisze:
    > W dniu 2011-02-15 21:20, venioo pisze:
    >
    >>> Ale to też nie rozwiąże problemu. Hydropneumatyczne zawieszenie nie jest
    >>> regulowane. Ani w Xantii, ani w C5, a tym bardziej w C-funf - tu jest
    >>> klasyczne zawieszenie na amortyzatorach i sprężynach.
    >
    >> HoMMeR, Ty takie rzeczy pleciesz?
    >
    > Znajdź różnicę pomiędzy regulowane zawieszenie, a regulowany prześwit.
    > Tak, wciąż twierdzę, że hydropneumatyk nie jest zawieszeniem
    > regulowanym. Zawieszenie regulowane polega na możliwości jazdy bez
    > sankcji w różnych konfiguracjach (szosa/teren, twardo/miękko, szybko
    > prosto/wolno w zakręcie.
    > Tak, wiem o istnieniu HA i Activa. Te można nazwać zawieszeniem
    > regulowanym, ale samego hydropneumatyka, nie.
    >

    Czytajac watkotworce i opisany przez niego problem, zrozumialem, ze
    wlasnie o cos takiego mu chodzi. A czy to nazwiemy regulowane
    zawieszenie czy regulowany przeswit - obojetne.


    >> Az zdziwiony jestem. Przeciez C5 to
    >> glownie hydropneumatyk, sprezynowy McPherson jest w opcji na specjalne
    >> zyczenie kupujacego.
    >
    > Byłem i wciąż jestem przekonany, choć nie studiuje na codzień cenników
    > Citroena, że od C Funf to hydro jest opcją i to słono płatną.
    >

    Moze w chwili obecnej owszem (nie stac mnie na nowa C5, wiec sie nie
    bede denerwowal patrzac na cenniki ;)), natomiast w pierwszej C5 byl to
    standard, a McPherson byl opcja.

    >> W dodatku hydropneumatyczne zawieszenie (BX,
    >> Xantia, C5) ma 4 polozenia - 1.dolny serwis (czyli gleba - Xantia sedan
    >> moze powoli sie poruszac, w kombi instrukcja obsl. tego zabrania)
    >
    > Nigdy w dolnym serwisie nie można się poruszać. Ta pozycja służy do
    > spuszczenia ciśnienia z układu zawieszenia.

    Wg instrukcji od X2 Berline moze sie poruszac, ale nie jako ruch
    podrozny, tylko w wyjatkowych sytuacjach. Natomiast w Break jest to
    zabronione. Co nie znaczy ze sie nie da ;) Wyprobowane doswiadczalnie ;)

    > Tak, jak Adam zauważył - Xantia to albo Berline (liftback), albo kombi
    > (Break), ale to już niuans nie wnoszący wiele do dyskusji.
    >

    Ja to wiem, napisalem natomiast jak "dla ludu" bo nie kazdy musi niuanse
    danej marki znac :)

    >> 2.normalna 3.wyzej - predkosc do 50km/h
    >
    > Owszem. Do 60km/h. Ale to nie jest normalna pozycja, w której możesz
    > jeździć, a jedynie umożliwienie zwiększenia prześwitu w celu pokonania
    > przeszkody.
    >
    > 4.gorny serwis - do
    >> serwisowania,
    > Tylko i wyłącznie. Jazda na tej pozycji jest zabroniona.
    >
    >

    Ad. 3-4 - niemiecka instrukcja obslugi ktora posiadam (od X2) ma na ten
    temat inne zdanie, niz zaprezentowane przez Ciebie :)

    --
    venioo
    GG:198909
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2086

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: