  • Data: 2011-04-17 23:11:18
    Temat: Re: Zapraszam do galerii
    Od: mg <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzieki. Uzywam LR, nie PS i jak rozumiem ta metoda nie jest tam dostepna?
    > Znasz taka metode na LR? Z obrobki nadal jestem kiepski :-)

    Ja to robilem w Gimpie. Metode opisalem krok po kroku. Wszystkie opcje
    powinny byc dostepne w LR tzn. decompozycja LAB, warstwy, opcja
    nakladanie "overlay" dla wybranej warstwy, krzywe. Tu masz oryginal:

    http://arstechnica.com/civis/viewtopic.php?f=6&t=106
    618
    http://www.hcs.harvard.edu/~jrus/colortheory/jl.html

    Czesto masz problem z zafarbem jak w przykladzie "Canyon" z drugiego
    linka.

    > To sa samograje. .... Sa OK, w pewien sposob porywaja, ale sa dla
    > mnie zbyt oczywiste

    Cos mozna nazwac "oczywistym" jezeli kazdy moze to bardzo latwo
    odtworzyc czy uzyskac podobny efekt.
    Np. Lomografia jest oczywista.

    Sprobuj uzyskac podobny efekt w przypadku wspomnianych zdjec.