  • Data: 2010-12-09 13:51:48
    Temat: Re: Wyższość RWD nad FWD
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Filip KK" <n...@n...pl> wrote in message
    news:idqj19$8s9$10@news.net.icm.edu.pl...

    > Aaa, tego nie wiesz... Napisz na grupę fotograficzna, to Ci wytłumaczą. Bo
    > mi się zwyczajnie nie chce.

    Gdyby nie to, ze fotografuje od dluzszego czasu (a konkretnie to tak z 15
    lat temu zaczynalem z manualna Practica), to moze i poszedlbym na grupe.

    Skoro wzory dla ciebie za trudne, tu masz napisane jezykiem przystepnym dla
    oslow:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Otw%C3%B3r_wzgl%C4%99dn
    y_obiektywu

    "Przy robieniu zdjęć obiektywami o różnych ogniskowych taki sam otwór
    względny wymaga takiego samego czasu naświetlania."

    Ilosc swiatla zalezy od otworu wzglednego, wiec tym samym wartosci
    przyslony. Nie ogniskowej.

    Pozdrawiam
    Kamil