  • Data: 2010-12-09 15:15:15
    Temat: Re: Wyższość RWD nad FWD
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Filip KK" <n...@n...pl> wrote in message
    news:idqnc9$8sa$25@news.net.icm.edu.pl...

    > Jak to, które z nich będzie jaśniejsze?
    >
    > "Przy robieniu zdjęć obiektywami o różnych ogniskowych taki sam otwór
    > względny wymaga takiego samego czasu naświetlania."
    >
    > Według tego stwierdzenia, które przytoczyłeś zdjęcia mają wyjść jednakowo
    > naświetlone!

    Oczywiscie, ze nie wyjda. Tak samo, jak zdjecie z 50/1.8 bedzie mocniej
    naswietlone od zdjecia 11/3.5, czym w zasadzie mozna zakonczyc dyskusje na
    temat twojej teorii o uzywaniu szerokiego kata z uwagi na ilosc wpadajacego
    swiatla. Wlasnie sam doszedles do wniosku, ze nie to ma znaczenie,
    gratuluje!

    > A skąd ja mam Ci wytrzasnąć wzór, którego nie ma?

    Nie wiem, ale skoro twierdzisz:

    "Gdyby filmowali dłuższą ogniskową, wydłużyłby się czas bo mniej światła by
    wpadało i przez to połowy rzeczy by nie było zarejestrowanych na filmiku."

    To mialem nadzieje, ze masz na to jakies dowody.

    Pozdrawiam
    Kamil