  • Data: 2010-12-09 15:08:56
    Temat: Re: Wyższość RWD nad FWD
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-09 15:03, Wojtek Borczyk pisze:

    > A skąd to niby wziąłeś, skoro otwór względny pierwszego obiektywu jest
    > 1.8 a drugiego 4?

    Ustawiasz taką samą przesłonę według powyższego stwierdzenia.

    Obiektywy RÓŻNE, taki sam OTWÓR, wymaga tego samego czasu naświetlania.
    I to jest bzdura!

    Biorę różne obiektywy, ustawiam na wszystko jeden otwór względny,
    naświetlam wszystkie zdjęcia jednym czasem i wychodzą różnie naświetlone
    zdjęcia a nie tak samo!

    > Ten wzór można wyprowadzić "na kolanie" dysponując wiedzą z zakresu
    > szkoły średniej ;-)

    Ale fajnie tniesz cytaty, do których się odnosisz.

    Wyprowadzaj wzór, ja poczytam ..