  • Data: 2010-12-09 14:49:49
    Temat: Re: Wyższość RWD nad FWD
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Filip KK" <n...@n...pl> wrote in message
    news:idqm8h$8sa$21@news.net.icm.edu.pl...

    > Nie moja wina, że cała Twoja nauka w ciągu tych 15 lat poszła w las.
    >
    > Porównaj sobie w domu obiektyw pierwszy lepszy, 50/1.8 i 400/4. Otwórz
    > przesłonę całkowicie i napisz tu ładnie ile masz światła w jednym i w
    > drugim.

    A teraz podlacz ten 50/1.8 i 400/4 do aparatu, ustaw ISO na 100 i zrob
    zdjecie na 1/100. Ktore z nich bedzie jasniejsze?

    Teraz wez obiektyw 11/3.5 i zrob takie samo zdjecie. Ktore bedzie
    jasniejsze?

    > I przeproś.

    Za twoja glupote?

    > I idź jednak na tę grupę.. Tam Ci ładnie wytłumaczą, zależność kąta
    > widzenia do ogniskowej obiektywu, względem światła weń wpadającego.

    Podasz konkretny wzor na to? Niekoniecznie z Wikipedii, skoro to zrodlo juz
    odrzuciles.

    Pozdrawiam
    Kamil