  • 1. Data: 2010-12-03 17:30:45
    Temat: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: "Lucek" <l...@g...pl>

    Witam

    Nie ma jak to w piątek poczytać coś śmiesznego:

    http://www.bmw-tech.pl/artykul/ruszanie-z-miejsca-na
    -sliskiej-nawierzchni/

    najlepsze są określenia w tym artykule na auta przednionapędowe
    niedowartościowanych użytkowników RWD :)

  • 2. Data: 2010-12-03 17:51:38
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Lucek" <l...@g...pl> wrote in message
> [...]
    -sliskiej-nawierzchni/

    > najlepsze są określenia w tym artykule na auta przednionapędowe
    > niedowartościowanych użytkowników RWD :)

    Jak bym mieszkał w południowej Kaliforni to też powoziłbym się BMW
    czy Mercedesami... A w Chicago niestety to jest głupota, bo to nie parę
    dni w roku tylko całą zimę jest ślisko. Nie raz widziałem BMW którego
    rzuca na boki na zakrętach czy pod górkę - śliska droga i bimerek jeździ
    na boki nie tylko przy ruszaniu.

  • 3. Data: 2010-12-03 19:40:54
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-12-03 17:30, Lucek pisze:
    > http://www.bmw-tech.pl/artykul/ruszanie-z-miejsca-na
    -sliskiej-nawierzchni/

    > najlepsze są określenia w tym artykule na auta przednionapędowe
    > niedowartościowanych użytkowników RWD :)

    Jak można przeczytać doskonałe BMW doskonale sprawdza sie w roli
    wywrotki z piaskiem :D

  • 4. Data: 2010-12-03 21:04:47
    Od: mateoos <m...@w...pl>

> [...]
    -sliskiej-nawierzchni/

    > najlepsze są określenia w tym artykule na auta przednionapędowe
    > niedowartościowanych użytkowników RWD :)

    Zwyczajny fanatyk, pełno jest takich. Każdy chwali swoje, a tak naprawdę
    wszystkie samochody są do dupy oprócz Subaru ;)

    To oczywiście żart. Subaru też są w wielu kwestiach do dupy.

  • 5. Data: 2010-12-03 21:06:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2010 16:30:45 +0000 (UTC), Lucek napisał(a):

    > najlepsze są określenia w tym artykule na auta przednionapędowe
    > niedowartościowanych użytkowników RWD :)

    Po tym, jak od kilku lat w okolicach narciarskich swoim RWD wyciągam na
    sznurku z kłopotów przednionapedówki jakoś dowartościowania mi nie trzeba.

    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2010-12-03 21:18:32
    Od: "<gkrzych>" <g...@p...onet.pl>

    wiadomości news:c1.01.3NcRG1$JFi@mike.oldfield.org.pl...

    > Po tym, jak od kilku lat w okolicach narciarskich swoim RWD wyciągam na
    > sznurku z kłopotów przednionapedówki jakoś dowartościowania mi nie trzeba.

    że co?????????????
    Kolego trochę jeżdżę po górach i w życiu takiego obrazka nie widziałem.
    Za to sytuacje gdzie wypychają takie rwd lub wsiadają do bagażnika by
    wyjechać
    pod górkę bardzo często..

    gkrzych

  • 7. Data: 2010-12-03 21:26:08
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Fri, 03 Dec 2010 19:40:54 +0100, spammtrapp na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    -sliskiej-nawierzchni/

    > Jak można przeczytać doskonałe BMW doskonale sprawdza sie w roli
    > wywrotki z piaskiem :D

    Oraz mają "dyferenciał" który "zachamowuje" - w sumie to nie dziwię się,
    że obiegowa opinia o użytkownikach BMW jest taka jak jest ;)

    "I kaftan bezpieczeństwa powinien być na miarę szaleństwa. Stanisław Jerzy
    Lec"

  • 8. Data: 2010-12-03 21:32:50
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2010-12-03 21:18, <gkrzych> pisze:

> [...]
    > Kolego trochę jeżdżę po górach i w życiu takiego obrazka nie widziałem.
    > Za to sytuacje gdzie wypychają takie rwd lub wsiadają do bagażnika by

    Czlowieku, to Ty mozliwosci Granady nie znasz!

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 9. Data: 2010-12-03 21:53:14
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "mateoos" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To oczywiście żart. Subaru też są w wielu kwestiach do dupy.

    Szczegolnie w kwestii designu - tak jakby o tym od dobrych 20 lat
    zapomnieli...

    --
    Picasso

  • 10. Data: 2010-12-03 22:14:21
    Od: scob <9...@t...pl>

    W dniu 2010-12-03 21:04, mateoos pisze:

    -sliskiej-nawierzchni/

    > Zwyczajny fanatyk, pełno jest takich. Każdy chwali swoje, a tak naprawdę
    > wszystkie samochody są do dupy oprócz Subaru ;)
    >
    > To oczywiście żart. Subaru też są w wielu kwestiach do dupy.

    będę monotematyczny: takie dyskusje są bezcelowe.