    From: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wrocław, Ślężna - kolejna ofiara ślepego TIRmana?
    Date: Sun, 21 Aug 2011 17:54:20 +0200
    <14pxrtic2z2rm$.1llsnonefdst1$.dlg@40tude.net>
    <4e4b9de8$0$3507$65785112@news.neostrada.pl>
    <1adram6r5inq9$.1lufl2azvcsrv$.dlg@40tude.net>
    <1...@p...pl>
    <1...@4...net>
    <4e4cd0b9$0$2453$65785112@news.neostrada.pl> <j2ijt8$vo1$1@news.onet.pl>
    <4e4cd62a$0$3492$65785112@news.neostrada.pl> <j2j3ls$4hi$1@news.onet.pl>
    <j2qf9r$p8e$1@inews.gazeta.pl>
    <1p37t3kd2ihpy$.1firy1qpcijff$.dlg@40tude.net>

    news:1p37t3kd2ihpy$.1firy1qpcijff$.dlg@40tude.net...

    > Bo jakby oni to zrobili odpowiednio (i zwykle tak robia) a ty sie wykazal
    > wyobraznia na drodze, to bys nie musial zwalniac o 50 :-)

    Gdyby zrobili odpowiednio (czyli daleko przede mna), to nie o 50. Pisalem o
    tym. Ale dalej bedzie to duzo wieksza zmiana predkosci, niz tira.

    > No nie wiem, ja tam raczej pamietam piatkowe popoludnia, gdzie tirmani
    > jada
    > sobie komfortowo prawym pasem, a na lewym jest korek jadacy z predkoscia
    > 85-95 ;-)

    A ja pamietam korek tirow stojacych na prawym pasie, a lewy jadacy
    50-60km/h. I zaden nie probowal sie wyrwac, tylko pomstowali na 28...

    > No ile ? Gdzies tam sie doliczylem - 21s powiedzmy co 15km. To na 200km
    > autostrady beda ze dwie minuty :-) I to w dodatku w drastycznych
    > przypadkach, w mniej drastycznych bedzie mniej.

    Licz raczej co najmniej minute na samo wyprzedzenie sie tirow, plus czas na
    rozpedzenie osobowki spowrotem do predkosci podroznej. Skoro liczysz na 200
    km - policz, jaki zysk ma na tym samym odcinku tirman, ze nie zwalnia o 3
    km/h.

    > To w czasie .. bo na paliwie to podejrzewam ze osobowki zaoszczedza.

    Pokaz mi zwykly samochod, ktory mniej pali hamujac i przyspieszajac o 50
    km/h, zamiast jechac jednostajnie.

    --
    Axel