  • Data: 2011-08-21 23:14:18
    Temat: Re: Wrocław, Ślężna - kolejna ofiara ślepego TIRmana?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello WildS,

    Sunday, August 21, 2011, 8:53:18 PM, you wrote:

    > Osobowki tez nie są święte. Nagminne zachowania to m.in. rozpedzanie sie
    > na rozbiegówce do max 70-80 km/h i wjezdzanie przed tira zmuszajac go do
    > hamowania.

    Przede wszystkim sobie nawzajem to robicie. _Większość_ osobówek jest
    w stanie rozpędzić się do rozsądnej prędkości na rozbiegówce a właśnie
    załadowane TIRy nie są w stanie tego zrobić. Ileż się na A4 na CB
    nasłuchałem tych wzajemnych oskarżeń - jak to jeden na rozbiegówce się
    nie rozpędził (bo nie miał czym) a drugi na lewy pas nie zjechał (bo
    nie miał jak).

    [...]

    --
    Best regards,