  • Data: 2011-08-21 20:53:18
    Temat: Re: Wrocław, Ślężna - kolejna ofiara ślepego TIRmana?
    Od: WildS <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-08-21, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:
    > Owszem, nie. Na A4 nie przypominam sobie, żebym musiał hamowac na skutek
    > manewru osobówki, zaś przez kierowców ciężarówek mam zawsze kilka takich
    > przypadków na przejazd.

    Osobowki tez nie są święte. Nagminne zachowania to m.in. rozpedzanie sie
    na rozbiegówce do max 70-80 km/h i wjezdzanie przed tira zmuszajac go do
    hamowania. Wymuszanie pierwszenstwa na tirach na skrzyzowaniach - w polsce
    plaga. Jeszcze pol biedy jak koles jedzie na wprost. Gorzej jak sie
    wlacza w ta sama strone co tir jedzie a potem rozpedza wolniej niz ja z 25
    tonami na plecach. Nieraz mocniejsze hamowania gwarantowane.

    Albo rondka. Staje przed ciasnym rondkiem, puszczam ludzi co sa na
    rondzie, chce wjechac a tu z ulicy z lewej na wyscigi na rondko wskakują
    byle tylko tira nie puscic. Jakbym wjechal zanim oni dojada do rondka to
    z rozpedu by sie we mnie wbili i wiadomo jakby to policja
    zinterpretowala. Potem sie ludzie dziwia, ze w niektorych miastach sie
    przelotowe rondka korkują.

    --
    WildS