    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wifi w piętrowym domku.
    Date: Tue, 29 Dec 2020 20:39:41 +0100

    On 29/12/2020 19:02, Marek wrote:
    > Nie Ty wymienialeś przed chwilą wady repeaterow?

    Inaczej: to nie ja wymieniłem zalety dwóch routerów. Wymieniłem wady
    repeaterów i zaletę jednego porządnego routera. Dyskutujesz ze zła osobą.

    Natomiast zaprotestowałem przeciwko mówieniu że OpenWRT nie ma trybu
    bridge. Może nie ma jakiegoś *dziwnego* trybu, ale "normlany ma. I tu
    się przykleiłeś.

    Tyle.

    > A ktoś postuluje o dwa routery?

    Tak, Ci od ciągnięcia ethernetu na piętro do drugiego AP i mesha. Ja
    mówie: wsadź jeden porządny, będzie lepiej niż stockowy.

    Sam używam dwóch. Ale ja dziwny jestem, mam ze 400 metrów etnernetu w
    domu, zdecydowanie powinni mnie wsadzić na obserwacje.

    > Wątek postuluje o kilka AP aby
    > prawidłowo pokryć obszar. Nie każdy AP to router (w sensie stricte a nie
    > koniecznego forwardu między interfejsami AP).

    Innymi słwoy przechodzisz w tryb łapania za słówka. EOT.

    > Z wszech obecnej paranoi aktualizacji śmieją się już nawet standuperzy.
    > To tylko zastępowwnie jednych bugów innymi, nic więcej. Nie popadajmy w
    > nią.

    Tak jest, a pandemia jest winą Bila Gatesa a świat jest roboidalny.

    A tu niektórzy robią na tym nawet "naukę", patrz jacy idioci:

    https://www.fkie.fraunhofer.de/content/dam/fkie/de/d
    ocuments/HomeRouter/HomeRouterSecurity_2020_Bericht.
    pdf

    Nie do pomyślenia jakimi głupotam się zajmują za pieniądze z podadków,
    prawda? Bezpieczeństwo? Paranoja, ot co!

    Back to Windows XP...