  • Data: 2020-12-30 08:58:21
    Temat: Re: Wifi w piętrowym domku.
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29/12/2020 21:04, Marek wrote:
    > Gdzie widzisz bezpieczeństwo w zastępowaniu jednych bugów drugimi?

    To pojęcie sam sobie wymyśliłeś i teraz używasz go jako argumentu. A to
    zwykła opinia, w dodatku nieprawdziwa.

    Update, ma za zadanie usunąc krytyczne problemy i *zazwyczaj* je usuwa.
    Oczywiście można wyjąc jakiś przykład chińskiej szczotki do klopa, w
    której po update wypadło włosie, ale to jest szum. W pozostałych
    wypadkach utrzymywanie aktualnego oprogramowania chroni przed włamami,
    które mogą zakończyć się obrobieniem kota bankowego czy wyciekiem zdjęć
    z miłego wieczoru z kochanką. Co nie oznacza że obie rzeczy nie
    wystapią, ale oznacza że szanse na to są mniejsze. W security
    minimalizujemy ryzyko, a nie usuwamy je komplenie. Bredzenie że update
    softu to paranoja znakomicie wpisuje się w obecne trendy
    antyszczepionkowców i płaskoziemców z facebooka. Jestem przekonany że za
    chwile ktoś powie "mój router, moja decyzja, stop automatycznym
    aktualizacjom bezpieczeństwa" i wydzie z takich hasłem na ulicę... na
    szczeście to tylko 1 osoba.