  • Data: 2014-04-21 20:18:49
    Temat: Re: Wesołych Świąt
    Od: "Jan" <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:be2e99d3-7726-4dbe-b4ea-2115618533d0@go
    oglegroups.com...

    W dniu niedziela, 20 kwietnia 2014 19:41:44 UTC+2 użytkownik Jan napisał:

    > Mnie w ogóle nie obchodzą religie, które i do mnie nic nie mają. Jeśli ja
    > ze
    >
    > swoich podatków muszę płacić na kościół katolicki, na księży katechetów,
    >
    > każących lizać swoje nogi,

    W czasie wojny klasztory ukrywały żydowskie dzieci, teraz te dzieci się
    mszczą i chcą kasy. W czasie wojny Pilecki ryzykując życie wszedł do
    oświęcimia, po wojnie żaden żyd obsadzony przez stalina nie uratował go, ale
    ty wiesz tylko o piance na nodze księdza. Straciłeś dzieciństwo, albo jesteś
    pożytecznym idiotą plując na fundament. Póki będziesz pisał, że nie
    interesuje cię religia, będę siedział cicho, ale jak piszesz że to bagno to
    wypunktuję ci kilka kontrargumentów.

    Jeśli ktoś jest "pożytecznym idiotą" to raczej z ciebie ta doktryna ma
    pożytek. Nie ze mnie.
    Twoje "kontraargumenty" z dużą dozą prawdopodobieństwa są równie dobre jak
    pełne katolickiej miłości bliźniego określenia pod moim adresem. A więc dla
    mnie bez znaczenia. Poza tym nie na temat, który był poruszany. Nie widzę
    też sensu dalszej dyskusji.

    EOT.