  • Data: 2014-04-22 13:13:36
    Temat: Re: Wesołych Świąt
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Mario napisał:
> [...]
    [..]
    > Czyli nie wiesz o której teorii względności piszesz. Stała kosmologiczna

    Tak masz rację, pomieszały mi się nazwy, świetny powód by zarzucić
    niewiedzę.

    > to OTW. Masa relatywistyczna to STW czyli tak naprawdę proste
    > transformacje Lorenza, według których masa powinna dążyć do
    > nieskończoności przy zbliżaniu się prędkości do prędkości światła.
    > Nie słyszałem żeby Einstein to kiedyś później kwestionował.

    http://kierul.wordpress.com/2013/12/08/czarne-dziury
    -najwiekszy-blad-einsteina/
    "Mówi się czasem, że Albert Einstein za największy błąd swego naukowego
    życia uznał wprowadzenie stałej kosmologicznej."

    http://3567.salon24.pl/390305,dlaczego-a-einstein-po
    rzucil-swoja-stala-kosmologiczna,8
    "Gdy w końcu musiał ulec wymowie faktów, stwierdził, ze wprowadzenie
    stałej kosmologicznej było ,,największym błędem jego życia"."

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html