  • Data: 2014-04-22 01:13:02
    Temat: Re: Wesołych Świąt
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-22 00:46, AlexY pisze:

    > Kajał się za wprowadzenie stałej kosmologicznej. Chyba na Wikipedii jest
    > to opisane.

    Czyli nie wiesz o której teorii względności piszesz. Stała kosmologiczna
    to OTW. Masa relatywistyczna to STW czyli tak naprawdę proste
    transformacje Lorenza, według których masa powinna dążyć do
    nieskończoności przy zbliżaniu się prędkości do prędkości światła.
    Nie słyszałem żeby Einstein to kiedyś później kwestionował.

    --
    pozdrawiam
    MD