eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaUrząd Skarbowy, a koszt oprogramowania sterującego maszyną › Re: Urząd Skarbowy, a koszt oprogramowania sterującego maszyną
  • Data: 2012-06-18 17:29:26
    Temat: Re: Urząd Skarbowy, a koszt oprogramowania sterującego maszyną
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chodzi o bardzo prostą rzecz - utrudnianie życia przedsiębiorcy, i traktowanie
    go jak oszusta, złodzieja i bandytę.

    Podczas kontroli pani kontrolująca do właściela;
    - a co to jest za faktura ?
    - torba do laptopa (c.a. 70 zł)
    - a gdzie ma pan laptopa.
    - no jeszcze nie mam, ale chcę kupić. To najpierw kupiłem torbę, bo była w
    dobrej cenie.
    - nie ma laptopa - nie może pan kupić torby. Napisane jest chyba "torba DO
    LAPTOPA", tak ??

    Historia autentyczna, jak setki innych podobnych, ukazujących głupotę jeśli nie
    wręcz złą wole
    urzędasów.