    From: ptoki <p...@e...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
    Date: Sun, 21 Jul 2024 23:47:31 -0500
    <v78asp$p3u$1@news.chmurka.net>
    <1jy6hb6v51eri$.1qq507l13py30$.dlg@40tude.net>
    <v78cuv$p3t$1@news.chmurka.net>
    <m6kbeg4gqh3a$.1op59icswx9yl.dlg@40tude.net>
    <v78ngm$568$1@news.chmurka.net>
    <16a4pojw1gjt.1g0bf0aafc2ew$.dlg@40tude.net>
    <v7e2qu$qht$1@news.chmurka.net>
    <nv3xmgkjjyw6$.11at0olwch2s2$.dlg@40tude.net>
    <v7jhu5$ge5$1@news.chmurka.net>
    <l...@4...net>
    <v7jofo$mic$1@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>

    On 2024-07-21 15:44, J.F wrote:

    > troche żenujące.
    > Aczkolwiek jest i pewne rozwiązanie - Android Auto.

    oooooo nie!
    :)

    1. Przejrzalem sklep dziadroidowy pod katem jakie apki moge uzywac z
    android auto. Zenada. Jakies muzyczne plajery, podkast plajery, jedna
    czy dwie nawigacje i w sumie tyle.

    2. Nawigacje co testowalem to sie wywalaja o ile da sie je uruchomic a
    jak juz dzialaja przez chwile to czesto interfejs w autowym ekranie nie
    daje tego co na fonie. Te same apki na fonie dzialaja ok (sygic i map
    factor)

    3. Rzecz tak trywialna jak screen mirroring nie dziala. To ponoc tak ma
    byc. Mozna od biedy miec to za pomoca hackow (musialem instalowac apke
    spoza sklepu zeby mirroring dzialal) ale i tak sie wywala.

    4. Nie wiem, moze szewroletowa implementacja jest do dupy. Ale firmware
    w aucie byl zeszloroczny.

    To tak to juz wole chinskie teyes cc2. Ale to inny temat...

    Holder-Black/dp/B01N241EVE

    > Ale gdzie to przymocować i jak?

    Do klocka a klocek do gory kokpitu. Albo wcisnac miedzy plastiki daszbordu.

    Ten buddy to alu blacha w gumie. Tanie jak barszcz, da sie wiercic i
    zginac.
    Jednego wkrecilem w klocek a drugiego miedzy plastiki.

    Dziala zajebiscie ale to zenada ze tak trzeba.

    W trzecim aucie niestety musialem uciec sie do wklejenia buddiego w
    klipboardowa zabke zeby sie trzymala daszku daszborda.

    Dziala tak se bo sie klips obsuwa.

    I zeby nie bylo, mam zestaw przyssawkowych uchwytow. Ale szyby niestety
    tak pochyle ze albo mi uchwytowe ramie zaslania widok albo fon jest za
    daleko aby moje nieszympansie rece dosiegaly. O odpadaniu przyssawki na
    zimnie goracu juz nie wspominam. Ani o tym ze dlugie ramiona maja
    tendencje do wibrowania na dziurach...

    > Ale akurat to samo dotyczy CNC - co chcesz sobie obrobić - uchwyt na
    > telefon?

    Rozne rzeczy. w tym stojaki na fona :) Stol zrobilem, zyrandole,
    krzeselka dla dzieci, ozdoby na swieta.
    https://imgur.com/gallery/prezenty-2016-XUSnf
    https://imgur.com/a/wkQnC
    https://imgur.com/a/o-XO6GO
    https://imgur.com/a/dyplomy-1Lw0m
    https://imgur.com/a/rozne-1ERr7
    https://ptoki.imgur.com/all#7
    https://imgur.com/NAUODC6
    https://i.imgur.com/NFxegqK.jpg
    https://imgur.com/lJga3UZ

    Wielu rzeczy nawet nie focilem bo nie widzialem potrzeby.
    Z tych nie foconych: Wyciecie punktow mocowan dla kaloryferow tak aby
    sie sensownie pod oknem dalo zamontowac, dla tych samych harcyrzy co
    dostali dyplomy zrobilem taka tutke z szyfrem zeby mozna bylo chowac
    jakies pierdoly do srodka. to sie chyba cryptex zwie. Tak, to podpada
    pod pierdoly drukowane na drukarce 3d :)
    Profile oparc do kanap (takie fikusne zawijane).
    Elementy do drzwi (proste wyciecia ale powtarzalne).
    cyferblaty zegarow, wieszaki na ubrania, komode pod telewizor, girare
    elektryczna, lazy suzan - takie kolko na stol, szlifierke piaskowa taka
    krecaca sie beczka. Walizke naprawilem - uchwyt. Ostatnio sie okazalo ze
    to sklejkowe cosio wytrzymalo juz 10 lat podrozy lotniczych - z grubsza
    2-3 rocznie.

    Niezliczonej ilosci skrzynek i pudelek nie wspominam, dla uczciwosci
    odrzucilem z konkursu wiec uznajmy ze nie bylo...

    --
    Lukasz