  • Data: 2024-07-22 11:57:48
    Temat: Re: Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 21 Jul 2024 23:47:31 -0500, ptoki wrote:

    > Rozne rzeczy. w tym stojaki na fona :) Stol zrobilem, zyrandole,
    > krzeselka dla dzieci, ozdoby na swieta.
    > https://imgur.com/gallery/prezenty-2016-XUSnf

    Ładne ... figurki :-P

    > https://imgur.com/a/wkQnC

    Ładne, niezbyt funkcjonalne, ale tyle pieniędzy wydałeś na otwieracz ?
    :-P

    > https://imgur.com/a/o-XO6GO

    O, i to jest być może to, co chciałbym zrobic.
    Tzn jakis samolocik, czy pojazd, żeby się pobawic różnymi napędami i
    sterowaniami.

    Czy z 3d nie wyjdzie lepiej?
    Choc w zasadzie to się z pianki wycina :-)

    > https://imgur.com/a/dyplomy-1Lw0m

    Ale to jakis model przekładni, czy po prostu ładne ma być ?
    Figurki :-P

    P.S. Politechnika na jakis zjazd absolwentów wymyśliła, żeby wręczyć
    pamiątkowe suwaki logarytmiczne.
    Niestety - w zasadzie nikt juz tego nie robi, a jak się zdarzy oferta,
    to cena zaporowa :-)

    > https://imgur.com/a/rozne-1ERr7

    Wow, coż to znaczy dobre narzędzie. Ale patrz ten otwieracz :-)

    > https://ptoki.imgur.com/all#7

    Cos nie zadziałało.

    > https://imgur.com/NAUODC6

    skrytka jakas ?

    > https://i.imgur.com/NFxegqK.jpg

    Sprawdza się? Bo rączka za cienka, jak do noszenia.
    Mam potrzebę podobnego organizera do samochodu.
    Mozna kupić :-(

    > Wielu rzeczy nawet nie focilem bo nie widzialem potrzeby.

    A teraz - ile z tego by wyszło na drukarce 3D?

    Tylko kwestia rozmiaru i ceny materiału - tu przyznaję, ze może być
    nieciekawie.

    > Elementy do drzwi (proste wyciecia ale powtarzalne).
    > cyferblaty zegarow,

    Taka rzecz mi się troche spodobała
    https://www.youtube.com/watch?v=jvoOgxK4EvI

    Ale ja cyfrowy jestem, więc raczej cos takiego
    https://www.youtube.com/watch?v=uFFECeyhBxY

    Tylko to hałasuje :-(

    Ha - obudować ?

    https://www.youtube.com/watch?v=fCB-2RqeIns

    P.S. To podbija YT
    https://www.youtube.com/watch?v=MGy8jvf-DZ0

    > Niezliczonej ilosci skrzynek i pudelek nie wspominam, dla uczciwosci
    > odrzucilem z konkursu wiec uznajmy ze nie bylo...

    Ale to własnie jest użyteczne.

    J.