eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetTablet Samsung Galaxy Tab, zewnętrzny napęd optyczny, możliwość oglądania zdjęć RTGRe: Tablet Samsung Galaxy Tab, zewnętrzny napęd optyczny, możliwość oglądania zdjęć RTG
    From: "Robbo" <n...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Tablet Samsung Galaxy Tab, zewnętrzny napęd optyczny, możliwość
    oglądania zdjęć RTG
    Date: Tue, 27 Aug 2013 18:48:11 +0200

    Już jakiś czas temu znalazłem artykułz 2012 roku o tym, że Samsung chce
    stworzyć napęd optyczny, mając na uwadze także tablety.
    http://phandroid.com/2012/04/26/samsung-introduces-t
    ablet-ready-dvd-drive-with-android-compatibility/

    Koszt takiego napędu obecnie to ok. 170zł. Nie wiem, czy to naprawdę działa
    z takim Galaxy Tab. Natomiast jeśli działa, to jeszcze zostaje sprawa
    oprogramowania zdolnego odczytywać te zdjęcia RTG zębów.

    R.