    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sat, 8 Oct 2016 17:47:45 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Szukam telewizora, który ...
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ma elektronicznego zooma ale to kosztem rozdzielczosci dziala, dla mnie sie nie
    nadaje. Nie widze wad mojego projektora. To ze musi byc ciemno to jest takie cos za
    cos. Nie postrzegam tego za wade. Za to duza zaleta jest ogladanie w swietle odbitym,
    czyli takie najbardziej fizjologiczne. Telewizor wali konkretnymi watami po oczach.
    Problem zarowki w ledowym projektorze nie istnieje. Jesli by wierzyc producentowi to
    szybciej kondensatory powysychaja niz zdechnie zrodlo swiatla. Zrodlo swiatla w moim
    to jakis modul COB. Drogie takie moduly nie sa. Na jakims alibabie do innego modelu
    15 dolcow kosztuje. Domowe markowe projektory z metalohalogenami co maja 5000 lumenow
    raczej nie istnieja. Z 600 watow musiala by miec lampa z tego 450 by szlo na cieplo.
    Ponad tysiac godzin ma moj projektor wyswiecone i nic sie z lampa nie dzieje. Bo co
    ma sie dziac jak ona ze 2% wyswiecila. Ten projektor co mam nie ma wad. Tani, jasny,
    duzo kolorow, trwala lampa, male obciazenie cieplne matrycy, rozsadna rozdzielczosc,
    dobra optyka, android, cichy wentylator, wydziela malo ciepla, nie wymaga drogiego
    ekranu. A to ze on poprzedniej generacji. A sral to pies, wazne ze dobrze wyswietla.