  • Data: 2016-10-09 20:26:25
    Temat: Re: Szukam telewizora, który ...
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zenek Kapelinder pisze:
    > To o szesciu milionach czerwonego to nie jest informacja znaleziona w necie. To
    pewna informacja. Nie mam pojecia o co Ci chodzi z tymi katami. Matryca robi za
    przezrocze ale takie nowoczesniejsze. Swiatlo na matryce pada pod katem prostym.
    Oglada sie obraz odbity i tylko od wlasiwosci ekranu zalezy kat z jakiego da sie
    ogladac. Jak za ekran robi sciana pomalowana farba jedynka to stu osiemdziesieciu
    stopni nie da sie zrobic ale nieduzo do nich zabraknie. Rzniesz eksperta a nie wiesz
    ile co wyswietla kolorow. A to jest parametr podawany w opisach jakie sa na stronach
    sklepow. Jak zabieralem sie do kupna to byl to jeden z wazniejszych parametrow na
    jakie zwracalem uwage. U mnie przez trzy miesiace projektor swiecil z tysiac godzin.
    To juz nie jakies lata sie robia a miesiace. Przy szescdziesieciu tysiacach godzin w
    trybie normalnym i pewno ze stu piecdziesieciu w trybie obnizonej do polowy jasnosci
    robi sie komfort finansowy. Tym bardziej ze w moim projektorze ta obnizona do polowy
    jasnosc to jest tyle ile w takich z drogimi lampami maksymalna jasnosc. Czy tanie z
    ograniczona iloscia kolorow widocznymi kwadratowymi pikselami robiacymi tecze przy
    ciemnym obrazie z powodu malej mocy lampy moze byc lepsze od tanszego, jasniejszego,
    z trwalszym zrodlem swiatla i bez efektu teczy? Pewno moze ale nie do ogladania
    telewizji. Jakies tabelki wyswietli. Stawiam pieniadze przeciwko spinaczom biurowym
    ze ten moj wyswietli lepiej te tabelki. Czy zoom jest potrzebny do ogladania
    telewizji? Dobry obiektyw zmiennogniskowy kosztuje sporo kasy. Tani czyli marny
    bedzie wprowadzal bledy. Przy DLP aberracja chromatyczna przy tabelkach nie bedzie
    specjalnie przeszkadzala. Tak samo jak obiektyw pokrzywi srodek albo brzegi. O tym ze
    wieksza ilosc soczewek zabierz sporo swiatla nie wspomne bo to oczywiste. Przy
    instalowaniu w domu projektora do ogladania filmow zoom jest zbedny. Kino tym lepsze
    im ma wiekszy ekran, tak samo z ekranem w domu. Obraz ma byc najwiekszy mozliwy do
    uzyskan
    ia. Projektor w domu mozna ustawic nie dalej niz odleglosc ograniczona sciana. W
    projektorze z zoomem i zwyklym obiektywem wielkosc obrazu bedzie maksymalna ale z
    zoomem bedzie ja mozna zmniejszac. Zmniejszanie kloci sie z zasada ze obraz ma byc
    najwiekszy jaki sie da zrobic. W domu jak projektor ma robic za telewizor instaluje
    sie go jeden raz. Wisi pod sufitem i rusza sie go zeby w srodku odkurzyc. To z
    wyrazaniem opini o wszystkim sensu nie ma. Wyraz opinie ze transport konny jest
    lepszy od opartego na samochodach elektrycznych.

    Jesteś jebnięty.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html