  • Data: 2016-10-09 10:55:47
    Temat: Re: Szukam telewizora, który ...
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości
    news:ntbkd9$q2a$2@usenet.news.interia.pl...

    > Znów twój kretyński bełkot?

    Nie. Tym razem Zenek ma 100% racji, jaki jest, taki jest, ale tym razem w
    pełni popieram, co mówi.
    Dość powiedzieć, że od żarówki 30W, odpalałem bez dotykania papierosa, jak
    jeszcze paliłem. To pomyśł, co będzie, bez chłodzenia, przy mocy 10x tyle...
    Wiesz, jaką sprawność ma żarówka? Dajmy na to, niech w tym przypadku będzie
    to 20%, czyli 60W na światło. Więc 240W ciepła idzie w pizdu, w małym
    pudełeczku. Eny kłeszczyns?

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"