  • Data: 2013-08-08 22:58:53
    Temat: Re: Sygnał z kosmosu - jak to jest zrobione?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 8 sierpnia 2013 22:23:46 UTC+2 użytkownik Michał Baszyński napisał:
> [...]
    różnicy pomiędzy rozszczepieniem a rozpadem, tudzież ziemniakiem i kartoflem..

    > zwłąszcza jak jedno jest zjawiskiem samoistnym, a drugie praktycznie
    >
    > tylko wymuszonym (samoistne też występuje, tyle że z prawdopodobieństwem
    >
    > na poziomie 10^-7 ... 10^-12..)

    I zaś guzik w temacie wątka. I zaś dyskusja na poziomie "czy utlenianie jest
    spalaniem, a może odwrotnie, a może to tylko rdzewienie".. W temacie zabaw jądrowych
    zachęcam wszelakich przedpiśców widzących różnicę pomiędzy rozszczepem a rozpadem
    jądrowym do założenie kabaretu, bądź zapoznania się z podręcznikami z fizyki 4-ta
    klasa LO. Te z czasów zasranej komuny mam na myśli, bo z tych aktualnych to ledwie
    dowiecie się o zasadach dynamiki Newtona...
    Książek do matmy nawet nie ma co tykać.. Pochodne? Całki? Liczby zespolone? A na
    cholerę to komu?! A w TV pojawiają się wróżki, wrózbici, dzwonią do nich Ci
    co sę sprawy nie zdają jak istotna jest transformata Fouriera, coby z tej komóry
    przesrać parę zeta na wróżkę.. A głównym źródłem wiedzy jest teraz goole i wiki.. I
    niech tak jakiś belfer bąknie coś co nie zgadza się z wiki.. Nie ma szans !! Wiki i
    internet są ŚWIĘTE !!