  • Data: 2010-03-23 23:41:21
    Temat: Re: Sterownik do przetwornicy flyback
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hello Mario,
    >
    > Tuesday, March 23, 2010, 4:46:54 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Bo UC3842 wymaga minimalnie 16V do startu.

    > Układ wytrzyma. Bramka MOSFETa - nie. Poza tym - po co przepompowywać
    > większy ładunek?

    I tak dam chyba IRF7452 ale pewnie zrobię jak piszesz.

    html co prawda

    > No i co z tego? Wpisz na stronie 2 razy wiekszą indukcyjność i zobacz,
    > co się stanie. To flyback - TTTM.

    > Nie rozumiem problemu. Nic mi nie wiadomo o zaprzestaniu produkcji
    > układów DPA42x

    Tylko że nic mi nie wiadomo żeby poza farnellem ktoś te układy
    sprzedawał :) Z reguły jak mogę zastosować coś dostępnego w wielu
    sklepach to nie pakuję się w egzotykę którą trzeba specjalnie ściągać.
    W każdym razie dzięki , robię na UC3843.

    MD