  • Data: 2018-12-03 07:12:19
    Temat: Re: Sterownik AVT3166
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:d0daa26e-856a-4520-acb4-a8fe12e66ea7@go
    oglegroups.com...
    >Jak zwykle szukasz slomki w czyims oku a bala w swoim nie widzisz.
    >Widziales kiedys ladowanie z prostownika dwopolowkowego na
    >oscyloskopie?

    Az tak mnie to nie interesowalo. Wiedzac ze tam szczytowe jest 19V, to
    wiem czego sie spodziewac.

    >Widziales kiedys na oscyloskopie ladowanie wyprostowanym pradem
    >trojfazowym z alternatora?
    >Nie widziales a ja widzialem.

    A tu tez z grubsza wiem czego sie spodziewac - tetnienia napiecia z
    natury sa mniejsze.

    >Widzialem co sie dzieje zaraz po odpaleniu, co jak akumulator ma
    >uzupelniony ubutek po rozruchu. Jak zobaczysz to przestaniesz
    >pierdolic.

    Ale laboratorium do testowania akumulatorow nie masz. Ja tez nie.

    Przyznaje - samochod laduje duzym pradem, a akumulatorowi to jakos nie
    szkodzi.
    Ale to tylko krociutkie doladowanie.

    Jak to wyglada w innych przypadkach - obaj nie wiemy.
    A jak ktos ładowarki szuka, to moze chce ladowac rozladowany.
    Albo potrzebuje do aku trakcyjnych.

    W kazdym badz razie ciagle nie chca opublikowac nic innego jak C/10.

    Ale moze ktos znajdzie jakas wspolczesna instrukcje ladowania od
    uboota czy wozka widlowego czy duzego UPS ...

    J.