  • Data: 2012-04-29 14:22:32
    Temat: Re: Starsza pani...
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28.4.2012, to napisał(a):

    > I bardzo dobrze, że się przekonuje, bo samochód to teraz przedmiot
    > codziennego użytku,

    Owszem, ale tym przedmiotem w łatwy sposób można wyrządzić krzywdę sobie
    i co najgorsze innym.

    > a przepisy ruchu drogowego są tak absurdalnie wręcz
    > zachowawcze w stosunku do jakości dzisiejszych aut, że naprawdę każdy
    > jest w stanie nauczyć się jeździć zgodnie z przepisami, pomijając może
    > osoby ewidentnie chore.

    Przejedź się może na plac manewrowy do najbliższej Ci "szkoły kierowców"
    i zobacz jakie "zdolniachy" ćwiczą. Ja rozumiem, że od czegoś trzeba
    zacząć, ale jak zapytasz instruktora, który pewnie będzie stał gdzieś z
    boku, to powie Ci, która to godzina ucznia.
    Ilu jest takich, co zapytani nie potrafią odróżnić lewej strony od prawej,
    wymijania od wyprzedzania, postoju od zatrzymania się, (itp. podstaw
    rozumienia przepisów)? Jak tacy zdają część teoretyczną?

    > Oczywiście nie każdy może być kierowcą rajdowym czy wyścigowym, ale nikt
    > tego od zwykłych ludzi nie wymaga.

    Problem, że już się "niczego" nie wymaga od przyszłych kierowców prócz
    tego by zasilili kasę (im więcej razy tym lepiej).
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/