  • Data: 2012-04-29 22:54:01
    Temat: Re: Starsza pani...
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29.4.2012, to napisał(a):

    > Dysponujesz jakimiś statystykami, które pokazałyby domniemaną korelację
    > pomiędzy tym, jak ktoś radził sobie za kółkiem na pierwszej godzinie
    > zajęć praktycznych i spowodowanymi później kolizjami lub wypadkami?

    A gdzie sugeruję, że taki związek istnieje?
    Zaznaczam, że samochodem łatwiej wyrządzić krzywdę niż innym "przedmiotem
    codziennego użytku" jak np. pralka do, której obsługi nie potrzeba
    uprawnień.
    Ponadto problem w tym, że szkoły jazdy niestety, ale jaj nie uczą (sam to
    sugerujesz poniżej).

    > No i co z tego? Od tego jest kurs, żeby się nauczyli. Jeden będzie umiał
    > od razu, drugi przedłuży sobie kurs 2 czy 3 razy i też dobrze.

    A zastanawiałeś się kto teraz przedłuża? Tylko Ci, którzy nawet w oczach
    prowadzącego kurs nie mają szans na zdanie a to musi być ekstremalny
    przypadek bo jak sam pisałeś wpaja się każdemu, że może zostać kierowcą.
    Jakby był limit to by przedłużali także Ci, którzy *sami* nie czują się na
    siłach zdać, a tak "co mi tam... nie za piątym to za piętnastym, tańszy
    egzamin niż dodatkowe godziny".

    > Wymaga się aż za dużo (bzdur). Za to nie uczy się np. jazdy za miastem i
    > wyprzedzania (bo zresztą kogo mogłaby wyprzedzić jadąca zgodnie z
    > przepisami L-ka -- traktor?).

    Prawda. Z tym zastrzeżeniem, że część z tych "bzdur" uczy myślenia na
    drodze a tego niestety wielu kierowcom brakuje. Sorry, ale jak ktoś wykuje
    na pamięć testy to jak do cholery może przeanalizować jakąkolwiek sytuację
    na skrzyżowaniu? Ma zielone to "rura" - wszystko inne się nie liczy.
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/