    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sprzedać grata w całości czy na części?
    Date: Tue, 29 Jul 2014 20:00:48 +0200
    <lqotk3$uk6$1@dont-email.me> <53d0060f$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <lr7j2r$o6f$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lr7ofu$gv8$2@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <lr87od$2ep$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lr8hk8$ctm$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    On 2014-07-29 19:18, Budzik wrote:

    > Po kolei:
    > Zostawiam kartkę z informacja ze to moje miejsce i proszę o zwolnienie.

    Olał.

    > Zostawiam info, ze parkowanie tutaj kosztuje 100zł dziennie.

    Potem zapłacisz 23 PLN VATu dziennie?

    > W zależności od humoru wołam lawetę

    Wołać to mozesz na Berdyczów. Laweciarz nie odholuje zaparkowanego
    samochodu jeśli nie jest on twoją własnością lub masz do niego jakieś
    udokumentowane prawo. Chyba że na wniosek policji albo strażników, ale
    oni to mają w d4 bo samochód stoi prawidłowo zaparkowanny na... miejscu
    parkingowym.

    > lub montuje słupek uniemozliwiający
    > wyjechanie.

    No ale on właśnie nie wyjeżdza. Poza tym założenie słupka bez zgody
    zarządcy... oj grabisz sobie bardziej niż ten co zaparkował.

    > Ale kiedys mieszkałem w miejscu gdzie w parkingu podziemnym kazdy miał
    > swoje miejsce. I raz taka sytuacja mi się zdarzyła. Wystarczyła opcja nr 1.

    Na ogół wystarcza... A jak trafisz na buraka to jak wyżej.

    I to tyle w temacie jak to prosto pozbyć się samochodu z parkingu.

    Testowane z pozycji zarządu wspólnoty mieszkaniowej. Ostatecznie panowie
    policjanci raczyli ustalić właściciela, (ale skontaktować się już nie
    chceli a namiarów dać nie mogli). Okazało się, że facet wynajął miejsce
    a następnie pomylił numery i wyjechał za granicę;)

    Shrek.