  • Data: 2014-07-29 21:16:28
    Temat: Re: Sprzedać grata w całości czy na części?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-07-29 20:59, Budzik wrote:

    > Zarządcy?
    > Przeciez mowa o moim terenie! Czyzbym coś źle zrozumiał?

    No. Źle zrozumiałeś - masz miejsce parkingowe w bloku - nich nawet
    będzie, że wydzielone z własnym aktem notarialnym. Myślisz, że wolno ci
    dziurawić izolację w posadzce?

    > Jest jeszcze wiele pośrednich rozwiazań ale na szczęscie wbrew nakreslonej
    > tu sytuacji bez wyjscia ludzie sa przewaznie skorzy do ugody i takie
    > sytuacje to jakies ekstremum, ktore do zadnych sensownych wniosków nas nie
    > doprowadzi.
    >
    > Zdarzyła się wam taka sytuacja?

    Taka jak pisałem - w sumie komiczna i bez złej woli żadnej ze stron. Z
    drugiej strony na terenach spółdzielni trochę takich gratów stoi. I po
    tych moich doświadczeniach wiem dlaczego - po prostu wbrew pozorom
    niewiele da się właścicielom zrobic, jak po dobroci ich nie usuną.

    > Ale my tu rozmawiamy o sytuacji ogolnej a nie o 10 wariatach na Polske...

    Sytuacja ogólna jest taka, że jak właściciel po dobroci nie usunię to
    jesteś w czarnej dupie. Jak jesteś osobą prywatną to możesz zadzwonić,
    że widziałeś jak do tego samochodu taliby biały proszek chowały. Jak
    instytucją jak spółdzielnia czy wspólnota, to chyba najskuteczniej pod
    tym samochodem wyznaczyć miejsce dla inwalidów. Konwencjonalnie nie da
    się inaczej załatwić jak po dobroci.

    Shrek.