eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRozwalilem oponę na dziurce, czy mogę zrobić to przez ubezpieczyciela AC? › Re: Rozwalilem oponę na dziurce, czy mogę zrobić to przez ubezpieczyciela AC?
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rozwalilem oponę na dziurce, czy mogę zrobić to przez ubezpieczyciela
    AC?
    Date: Thu, 20 Jan 2011 09:56:47 +0100

    Użytkownik "marjan" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ih7uu5$hn6$2@inews.gazeta.pl...

    > Słyszałem bardzo negatywne opinie o tym ubezpieczycielu, fakt. Ale akurat
    > w moim przypadku nie mam mu nic do zarzucenia, przez ładnych parę lat.
    > Zawsze wypłacali dość sprawnie, bez naciągania się. Mówię oczywiście
    > zarówno o OC jak i AC.

    Ja od kwietnia nie mogę się doprosić o resztę odszkodowania.
    Wypłacili na oko tak ze 40% wartości, nawet nie pytając czy chcę
    bezgotówkową naprawę i o reszcie nie chcą gadać nawet.
    Nie skutkuje nic, żadne odwołania, prawnicy, maile, telefony.
    Do tego nie ma komu nawrzucać, bo sobie uznali że lokalny oddział nie
    wypłaca odszkodowań, tylko sprzedaje składki, a telefonicznie to to nie to
    samo.

    Sprawa jest w sądzie.
    Korzystanie z takiego ubezpieczyciela to samobójstwo.