eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRozwalilem oponę na dziurce, czy mogę zrobić to przez ubezpieczyciela AC? › Re: Rozwalilem oponę na dziurce, czy mogę zrobić to przez ubezpieczyciela AC?
  • Data: 2011-01-21 18:28:43
    Temat: Re: Rozwalilem oponę na dziurce, czy mogę zrobić to przez ubezpieczyciela AC?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-01-19 21:02, Sebastian Biały wrote:
    > I druga sprawa, na co się mam powoływać aby sfinansowano mi *obie* opony
    > na tej osi. Dobra, na kodeks, ale może nie tylko?

    Update.

    Zawitałem dzisiaj do zarzadu dróg. Pytam kto jest ubezpieczycielem.
    okazalo się że ... nikt.

    OK. Pytam czy zwracają za dwie osie. A gdzie tam. Cytat "za dwie opony
    to tylko pod nakazem sądu". To stanowisko prawnika. Na pytanie jak mam
    jeździć z dwoma róznymi oponami na jednej osi odpowiedzi nie uzyskałem.

    I teraz: męczyć się sadownie czy odpuścić? Nie mam za wiele czasu i dla
    tych paru setek nie warto, ale dla zasady ...

    Jak kogoś interesuje to to wspaniałe miasto nazywamy Mysłowice.