    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.rec.rowery,pl.pregierz
    Subject: Re: Rowerzyści
    Date: Sun, 08 Jul 2012 17:42:13 +0200

    In article <jtc7i3$18e$126@usenet.news.interia.pl>,
    to <t...@i...pl> wrote:

    > No i wybra(C)(C)em się na rower po paru latach przerwy (może nie zupełnej, ale
    > mało jeździłem). Zrobiłem 25 km ze średnią 25 km/h, może nie jest to
    > wielki wyczyn, ale nie chciałem się specjalnie wysilać, żeby nie spalać
    > mięśni. No i mam kilka spostrzeżeń. Pierwsze, ogólne, jest takie, że
    > usenetowi trolle (tym razem rowerowi) jak zwykle bredzą, a konkretnie:
    >
    > - Kierowcy są teraz o niebo bardziej uprzejmi w stosunku do rowerzystów
    > niż kilka lat temu, czasem nawet do przesady, jakby się w ogóle bali
    > wyprzedzić, ogólnie nie spotkała mnie żadna dziwna akcja ze strony
> [...]

    Zgadza sie. Jest lepiej niz kilka razy temu.

    > - Rowerzystów jest dużo więcej niż kiedyś i wieli z nich jeździ jak
    > pojebani, np. stają nagle dęba, skręcając nie patrząc czy ktoś ich nie
    > wyprzedza, zajeżdżają drogę włączając się do ruchu, zajmują całą
    > szerokość ścieżki rowerowej jadąc 10 km/h itp.

    Zgadza sie czesciowo. Jest ich coraz wiecej. Ale jakos nie zauwazylem
    zeby zwiekszylo sie zagrozenie z ich strony.

    > - Piesi zachowują się jak naćpani, ale tak zawsze było.

    Zgadza sie.

    > Czyli konkluzja z tego prosta -- gdyby kierowcy samochodów wyczyniali to
    > co rowerzyści na rowerach, to każdy kilometr każdej drogi byłby usiany
    > trupami, których nie nadążano by nawet sprzątać.

    Jakas cienka konkluzja, jesliby rowerzysci zachowywali sie (na jezdni)
    tak jak twierdzisz to "każdy kilometr każdej drogi byłby usiany
    trupami, których nie nadążano by nawet sprzątać."

    > I druga -- jeśli ktoś nawet teraz nie radzi sobie na rowerze w ruchu i
    > wciąż spotykają go jakiś dziwne akcje ze strony kierowców to albo
    > zupełnie nie ogarnia co się wokół niego dzieje albo sam te sytuacje
    > prowokuje.

    Tez cienka konkluzja. Nie wiem, jak inni, ale mnie rzadko spotykaja
    takie dziwne przygody. A konkretnie agresywnie nastawionych kierowcow.
    Ale spotykaja.
    Osmiele sie nawet powiedziec ze takich agresywnie nastawionych kierowcow
    jest znacznie mniej na ulicach niz na grupach dyskujsyjnych.

    I jeszcze jedno:
    Jezdze na rowerze codziennie.
    Ty natomiast zrobles godzinny rekonesans i wyciagasz wnioski.
    --
    TA